TERVETULOA LAADUKKAIDEN LANKOJEN VERKKOKAUPPAAN

Toimitusehdot

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupasta siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkopalvelussa.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneet kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausten toimitus

Tilaukset toimitetaan Postin kautta ainoastaan Suomen alueelle.

Ulkomaille toimitettavien tilauksien tilaajien pyydetään ottamaan yhteyttä osoitteeseen: piipa@piipashop.fi

Toimitusaika

Lähetämme tilaamasi tuotteet postitse mahdollisimman pian, useimmiten jo kahden vuorokauden kuluessa tilauksen saapumisesta. Joskus ruuhka-aikoina tilauksen toimitusaika saattaa olla pidempi, kuitenkin maksimissaan toimitukset tapahtuvat viikon sisällä.

Jos jokin tilauksen tavaroista on loppunut varastostamme, olemme sinuun yhteydessä. Tuotteen saldo saattaa olla väärin, jolloin tarjoamme mahdollisuutta muuttaa tai perua tilauksen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

Kun tilauksesi on jätetty Postin kuljetettavaksi, saat siitä ilmoituksen sähköpostiisi.

Toimituskulut

Toimituskulut sisältävät tuotteen pakkaus-, käsittely- ja postikulut.

Toimituskulut 7,50 €

Isompien/painavampien tilausten postimaksu tarkennetaan tilausta käsiteltäessä ja ilmoitetaan asiakkaalle sähköpostilla ennen tilauksen toimittamista.

Mikäli asiakas valitsee jonkin noutopisteistä toimitustavaksi, toimitusmaksua ei veloiteta. Huomioithan noutopisteiden aikataulut.

Maksaminen

PIIPASHOP verkkokaupasta ostettaessa valitset maksutavan. Maksupalveluna toimii Klarna Checkout, jonka maksuvaihtoehtoina on Klarnan verkkopankki- ja korttimaksut, MobilePay tai Pankki- ja luottokortit.

Tilauksen peruuntuminen

Asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilaus missä tahansa vaiheessa, myös siinä vaiheessa, kun tilaus on jo käsitelty.

PIIPASHOP verkkokaupalla on oikeus evätä tilaus tarvittaessa, peruuttaa asiakkaan tekemä tilaus tai tarvittaessa sulkea asiakastili ilman eri ilmoitusta toistaiseksi tai kokonaan.

Tuotteen palautus

Verkkokaupastamme tilatuilla tuotteilla ei ole vaihto-oikeutta, ainoastaan 14 vuorokauden palautusoikeus.

Mikäli haluat toisen tuotteen tilaamasi tilalle, tulee asiakkaan tehdä uusi tilaus normaalisti verkkokaupassamme.

Palautettavien tuotteiden tulee olla ehdottomasti käyttämättömiä ja uudelleen myytävissä. Tuotteissa tulee olla vyötteet ja pakkaukset paikoillaan. Neulepuikkoja palauttaessa puikkojen tulee olla avaamattomat ja käyttöönottamattomat.

Palautusoikeus ei pääsääntöisesti koske sähköisiä neuleohjeita eikä painettuja tuotteita kuten lehtiä tai kirjoja.

Palautuksia voi tehdä vain yhden tilausta kohti. Jos tilausta ei ole lainkaan noudettu noutopisteestä, tuote palautuu meille ja jos asiakas haluaa uuden postituksen, veloitetaan postikulu asiakkaalta.

Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei ole palautus. Mikäli paketti palautuu meille noutamattomana tai antamiesi virheellisten osoite- tai yhteystietojen vuoksi, pidätämme oikeuden vähentää asiakkaalle palautettavasta summasta alkuperäisistä toimituskuluista sekä palautuksesta aiheutuvista kuluista koostuvan summan.

Hyväksytyn palautuksen summa hyvitetään Klarnan kautta valitsemasi maksutavan mukaisesti, sen jälkeen, kun olemme vastaanottaneet ja käsitelleet palautuksen. Jos asiakas palauttaa vain osan tuotteista, hyvitämme vain palautettavien tuotteiden hinnan.

Palautettavan tuotteen toimittamisesta koituvat toimituskulut ovat asiakkaan vastuulla.

Ennen palautusta ota yhteys osoitteeseen: piipa@piipashop.fi

Vahingoittunut, väärä tuote tai puutteellinen toimitus

Jos tilauksessa on vääriä tai vahingoittuneita tuotteita tai tuotteita puuttuu, asiakkaan tulee ilmoittaa niistä Piipashopille viivytyksettä. Lähetämme korvaavat tuotteet ilman erillisiä kuluja asiakkaalle tai hyvitämme tuotteiden hinnan Klarnan kautta sen jälkeen, kun olemme todentaneet asian.

Jos paketti on vahingoittunut kuljetuksessa, tuotteita puuttuu tai tuotteet ovat vahingoittuneet, reklamaatio kannattaa tehdä välittömästi osoitteeseen: piipa@piipashop.fi.

Vastuumme virheellisestä tuotteesta rajoittuu enimmillään asiakkaan tuotteesta maksamaan kauppahintaan.

Postimyyntiin ja verkkokauppaan sovelletaan kuluttajasuojalain määräyksiä.

Lahjakortti